برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت برخط 
کد خبر: 3890826
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت برخط 

دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت از برگزاری اختتامیه این جشنواره به صورت بر خط خبر داد و گفت: این تصمیم با توجه به شرایط موجود کشور متاثر از همه‌گیری کرونا اتخاذ شده است. 

برگزاری اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت برخط علی حسینی در گفت و با ایکنا از قم، با بیان این مطلب اظهار کرد: داوری آثار ارسالی به دومین جشنواره ملی مهدویت در بخش‌های هنری و ادبی به پایان رسیده است و طبق اعلام قبلی معرفی برگزیدگان از روز نیمه شعبان همزمان با سالروز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) آغاز شده و طی دو مرحله برگزیدگان بخش‌های هنری و ادبی اعلام خواهند شد.
حسینی بیان کرد: دومین جشنواره ملی مهدویت با مشارکت 2400 شرکت‌کننده در بخش‌های ادبی، هنری و کتابخوانی برگزار شد و 1217نفر آثار مهدوی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و 1188نفر نیز در مسابقه کتابخوانی شرکت داشتند.
وی اضافه کرد: داوری آثار با همکاری حوزه هنری استان قم و انجمن عکاسان قم و همچنین حضور اساتید برجسته، با بالاترین کیفیت و دقت ممکن انجام گرفت.
دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت در ادامه به برگزاری اختتامیه جشنواره اشاره کرد و گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تاکید دست اندرکاران جشنواره به برگزاری اختتامیه لکن با توجه به شرایط موجود کشور متاثر از همه‌گیری بیماری کرونا امکان برگزاری اختتامیه به صورت معمول وجود ندارد.
حسینی ادامه داد: برهمین اساس تصمیم بر این شد که اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت به صورت مجازی و بر خط برگزار شود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
captcha